Проти скасування потягу Вінниця — Гайворон

Quoted post


Гість

#1

2013-06-02 19:19

Вони просто не хочуть ремонтувати колію. Їм простіше скасувати потяг. Я пам"ятаю часи, коли цей потяг їздив двічі на добу, а потім колія ставала все більш поганою, швидкість потяга зменшували, щоб не сталося аварії, а тепер і зовсім відмінили. Звичайно їм плювати, як люди будуть добиратися, адже у них є машини, що їм до нас.

Відповіді


Гість

#2 Re:

2013-06-02 20:17:54

#1: -

Колія відремонтована кілька років тому - на багатьох перегонах підняли допустиму швидкість до 90 кілометрів за годину, що дозволяє повернути потягу швидкість радянських часів  - було б бажання керівництва УЗ...

Автор

#3 Re:

2013-06-02 20:28:36

#1: -

Колія насправді (принаймні від Вінниці до Гайсина) знаходиться у досить пристойному стані. Рейки мінялись ще у 2010 році. Шпали бетонні, гнилих дерев'яних шпал там немає. Зовсім інша річ, що забезпечення курсування цього потягу є невигідним для "Укрзалізниці". А скасувавши потяг не треба витрачати гроші на дизпаливо, оплату праці провідників та машиністів. А стосовно "низького попиту" — це типова відмазка для "Укрзалізниці", було б бажання, можна було б досягти більшого попиту — на лінії Вінниця-Зятківці є перегони по 10-15 кілометрів без з.п.

Нема пропозиції  — нема й попиту.

В результаті є села, які лежать біля самісінької залізниці, але до найближчої зупинки потягу 5-7 кілометрів. Яскравий приклад — село Мітлинці Гайсинського району, яке знаходиться в півкілометра від залізниці, але найближча зупинка в  потягу це Криштопівка в кількох кілометрах від Мітлинців.

В той же час електричка Жмеринка-Козятин рідко коли їде більше 5-6 кілометрів без зупинок. Найдовший перегон без  зупинок це Вінниця-Порпурівці, довжина 7 кілометрів.

Дивує, що тоді, коли ще цей потяг не було скасовано, то відстань 49 кілометрів від Вінниці до Немирова він долав за 1 годину 20 хвилин, і це при всього п'яти(!) зупинках та чудовому стані колії!

Ідеальним варіантом було б розділити приміський рух  (наприклад Вінниця-Гайсин у вигляди рейкового автобусу чи дизеля ДР1А № 6*** Вінниця-Гайсин, із зупинками на кожному з.п. та збереженням пільг для пенсіонерів) та "далекий" дизель-поїзд підвищеного комфорту № 8** Вінниця-Гайворон з вагонами 2 та 3 класів з такими зупинками: від Гайворона до Гайсина всюди, далі: Криштопівка, Самчинці, Немирів, Фердинандівка, Вороновиця.

У дизель-поїзді 8** Вінниця-Гайворон на ділянці Гайсин-Гайворон пенсіонерам повинен дозволятися безкоштовний проїзд у вагоні 3 класу.

 

Бах

#18 Re:

2013-06-07 19:33:16

Колію ремонтують добре.  За 7 останніх років тривалість поїздки з Вінниці до Гайворона скоротилась від 7,5 год до 5,5 год.  Особливо останнім часом ремонтні роботи незрівнянні: від Зятковець до Гайворона повністю замінюють дерев'яні шпали на бетон. Та й досить інтенсивно. Гайворонський і Шумилівський гранкар'єри транспортують щебінь та відсів на всю катушку.

І що за маячня про оплату поїздки у вигляді хабаря провіднику?????????????????

Ніхто не брав "зайців" на гарматний вистріл. Звільнили ж за щось трьох провідників. То це спричинило такий шухер серед них, що можна було брати за зразок їх поведінку в даному питанні.


Гість

#27 Re:

2015-11-30 16:34:37

#1: -  

#26

2015-11-30 17:33

 

 Поїзд планують відновити.

остаточного рішення залізниці ще немає.

Люди, ящо ми хочемо, щоб його залишили та/або назначили ще  один - треба справно КУПУВАТИ КВИТКИ і рекламувати його скрізь у розмовах з земляками, знайомими, колегами тощо Я незалежно від того, який убитий лах УЗ додумається пустити.