Проти скасування потягу Вінниця — Гайворон

Автор

/ #3 Re:

2013-06-02 20:28

#1: -

Колія насправді (принаймні від Вінниці до Гайсина) знаходиться у досить пристойному стані. Рейки мінялись ще у 2010 році. Шпали бетонні, гнилих дерев'яних шпал там немає. Зовсім інша річ, що забезпечення курсування цього потягу є невигідним для "Укрзалізниці". А скасувавши потяг не треба витрачати гроші на дизпаливо, оплату праці провідників та машиністів. А стосовно "низького попиту" — це типова відмазка для "Укрзалізниці", було б бажання, можна було б досягти більшого попиту — на лінії Вінниця-Зятківці є перегони по 10-15 кілометрів без з.п.

Нема пропозиції  — нема й попиту.

В результаті є села, які лежать біля самісінької залізниці, але до найближчої зупинки потягу 5-7 кілометрів. Яскравий приклад — село Мітлинці Гайсинського району, яке знаходиться в півкілометра від залізниці, але найближча зупинка в  потягу це Криштопівка в кількох кілометрах від Мітлинців.

В той же час електричка Жмеринка-Козятин рідко коли їде більше 5-6 кілометрів без зупинок. Найдовший перегон без  зупинок це Вінниця-Порпурівці, довжина 7 кілометрів.

Дивує, що тоді, коли ще цей потяг не було скасовано, то відстань 49 кілометрів від Вінниці до Немирова він долав за 1 годину 20 хвилин, і це при всього п'яти(!) зупинках та чудовому стані колії!

Ідеальним варіантом було б розділити приміський рух  (наприклад Вінниця-Гайсин у вигляди рейкового автобусу чи дизеля ДР1А № 6*** Вінниця-Гайсин, із зупинками на кожному з.п. та збереженням пільг для пенсіонерів) та "далекий" дизель-поїзд підвищеного комфорту № 8** Вінниця-Гайворон з вагонами 2 та 3 класів з такими зупинками: від Гайворона до Гайсина всюди, далі: Криштопівка, Самчинці, Немирів, Фердинандівка, Вороновиця.

У дизель-поїзді 8** Вінниця-Гайворон на ділянці Гайсин-Гайворон пенсіонерам повинен дозволятися безкоштовний проїзд у вагоні 3 класу.