Щодо україномовного інтерфейсу інтернет-магазину "Розетка"

Quoted post


Гість

#51 Re: Опупеть.

2013-04-01 18:07

#50: Ненавижу Долбодятлов - Опупеть. 

 

Ви, пане, як і Розетка, маєте дивне уявлення про повагу, яку ви могли б виявити але чомусь цього не робите. У вашому випадку, ви обзиваєте і демонструєте зневагу до людей, яких ви не знаєте, які борються за свої права, свою культуру і свою правду на власній землі.

Було б дивно вимагати від українського Інтернет-магазину надавати інформацію клієнту всіма найекзотичнішими мовами світу, але в рамки навіть найпримітивнішої логіки не вкладається, чому вас дивує обурення українців тим, що найбільший Інтернет-магазин України принципово відмовляється надавати інформацію клієнтам мовою титульної нації (вона ж державна мова України). На мою думку, цим Розетка висловлює свою зневагу не лише до свої клієнтів, а і до українського народу як такого. Крім того, ігноруються вимоги чинного законодавства, яке навіть після загальновідомих дій теперішньої українофобської влади, все ще зобов’язує продавця надавати клієнтам інформацію про товари та послуги в тому числі і державною мовою.

Надумані ж аргументи про непідйомну вартість перекладу інтерфейсу (який спільнота навіть пропонує перекласти самотужки) або надзвичайно високу вартість підтримання опису товарів на 2-х мовах, що потребує надзвичайно великих капіталовкладень у працевлаштування дівчинки-студентки, яка буде 2 рази на тиждень копіювати опис товарів з сайту виробника, серйозно сприйматись не можуть.

Позицію людей, які підписалися під цією петицією я розумію наступним чином: або Розетка засвідчить свою повагу до україномовного населення і українізує інтерфейс, або ще раз підтвердить свою зневагу до цієї категорії населення. У першому випадку підписанти обіцяють сприяти розширенню бізнесу цього магазину, шляхом купівлі товарів на вищезазначеному сайті і заохоченню інших небайдужих до аналогічних дій. Якщо ж розетка відмовиться, то підписанти обіцяють свідомо відмовитись від придбання товарів цього магазину, так як власники, очевидно, не бажають рахуватися з думкою таких клієнтів і своїми діями демонстративно заявляють, що не зацікавлені у співпраці з ними. Якщо ви не бачите прямого зв’язку між кількістю проданих товарів, прибутком і знаходженням коштів на переклад, то мені лиш залишається поспівчувати вашій недалекоглядності.

P.S. Я би радив вам повчитися ретельніше добирати лексику, так як такими коментуючи таким тоном ви паплюжите не лише самого себе, а й своїх братів — принципово російськомовних українофобів.

Відповіді

ZA MOVU
Автор цієї петиції

#58 Re: Re: Опупеть.

2013-04-01 21:01:09

#51: - Re: Опупеть.

Дуже вдячний вам за таку красиву розгорнуту відповідь користувачеві. На жаль, сам не можу оперативно всім відповідати, але дуже приємно, що є люди здатні писати розумні аргументовані коментарі.