Щодо україномовного інтерфейсу інтернет-магазину "Розетка"

Олександр

/ #99 Це важлива тема

2016-05-26 15:59

Якщо відкинути емоції. Відкладали-відкладали, доки не дочекалися, що починають тиснути)

Якщо керівництво сервісу розетка (виконуючий директор тощо) не враховує необхідності запровадження двомовного інтерфейсу, який цілком задовольнив би запити переважної більшості користувачів, натомість перевага віддається мові, яка є державною у країни-агресора, то таке керівництво діє... недалекоглядно, і доведення ситуації до того, що навіть через два роки після Майдану і початку війни не спромогтися "допилити" якість сервісу в частині мовного інтерфейсу, яскраво демонструє цю недалекоглядність, а на додачу ще й байдужість до репутаційних та фінансових втрат. Дивина та й годі!

Адже не тільки виключно україномовні, але і двомовні (як я), і навіть деякі виключно російськомовні користувачі бажали б мати вибір мови. У цьому можна пересвідчитися провівши нескладні дослідження/опитування (якщо це не очевидно).

Навіть якщо не враховувати історичний контекст та сучасну ситуацію в цій частині світу, наявність мовних інтерфейсів відповідно до користувачів-носіїв цих мов - питання елементарної якості.