Маніфест руху науковців та освітян.

Андрій

/ #19 Re: Re: Відгук

2014-01-21 20:39

#5: Яр Перунич - Re: Відгук

Фіни чомусь не цюралися взяти за головні прнципи шкільної освіти ті, що були в радянській школі, але реалізували її на сучіасній IT платформі (перші місця у світі). Радянська школа, помічу, була створена в умовах промислової та військової конкуренції з іншими країнами. "Українська система" освіти "створена"  за рахунок радянського спадку, пристосованого до сучасних умов, а саме: відсутності будь-якої мети в країні, процесу накопичення первісного капіталу, що перейшов до процессу монополізації влади бізнес структурами, які не інвестують у розвиток країни ("компрадорська або офшорна олігархія"). "Українська система" має тільки первинні ознаки старої системи, в якої вже практично не залишилося старих кадрів, ліквідовуються підручник, що заснована на старих принципах викладання. Смстема викладання зведена до мінімума зусиль - підготовка до ЗНО. Це не  означає, що ЗНО як система не потрібна, але це верхівка системи освіти - оцінування придбаних знань, а не сама освіта.  Що з цього може слудувати? Для себе я зробил висновок такий: по-перше, необхідно в суспільстві визначити мету освіти, а це без мети самого суспільства не можлливо, по-друге, розпочати співробітництво з Фінляндією для вивчення відмінностей і спільних рис, а також кошторис запровадження системи та його інтегрування з загальною  Європейською системою. Це щодо практичних дій з самоорганізації. :)