Відкритий лист до Міністерства освіти і науки України щодо змін до наказу про оцінювання результатів досліджень

Коментарі

#602

Історичних журналів на Україні, які б входили до баз scopus не має, тому не слід вимагати того чого немає в нашій державі.

(Львів, 2018-05-22)

#604

я ставлю свій підпис тому, що несправедливо ставити вимоги щодо вчених звань, які включають опублікування статей в Scopus та/або Web of Science Core Collection, яких обмежена кількість в Україні та це веде до корупції, а у зарубіжних таких виданнях публікація коштує 300-500 євро. Такі жорсткі вимоги ведуть до знищення української науки. І так мотивації ніякої, так ще й такі вимоги.

(Кропивницький, 2018-05-22)

#605

Пвоністю згоден. Підримую.

(Слов'янськ, 2018-05-22)

#610

Підтримую цей лист

(Глухів, 2018-05-22)

#611

Я ставлю свій підпис, тому що згодна з думкою ініціативної групи науковців.

(Харків, 2018-05-22)

#613

Я ставлю свій підпис, тому, що прагну розвитку української науки з урахуванням її специфіки у гуманітарній сфері

(Івано-Франківськ, 2018-05-22)

#614

Я ставлю свій підпис

(Кременець, 2018-05-22)

#615

Проти поспішних рішень.

(Івано-Франківськ, 2018-05-22)

#616

підтиримую

(Харків, 2018-05-22)

#621

Погоджуюсь зі всіма наведеними аргументами

(Івано-Франківськ, 2018-05-22)

#625

Вважаю неприпустимим ігнорування специфіки гуманітарних наук (насамперед, пов'язаних з культурною спадщиною) та механічне перенесення західних "канонів" оприлюднення результатів дослідження у площину вітчизняної гуманітаристики

(Київ, 2018-05-22)

#627

Я ставлю свій підпис тому, що вважаю: успішне майбутнє України залежить ,передусім, від соціогуманітарної галузі, наукові розробки якої мають стати доступними для вітчизняного дискурсу через національні науково-метричні видання.

(Дніпро, 2018-05-22)

#629

Я ставлю свій підпис тому, що:
1. Мета науковця - наукові дослідження, а не написання кваліфікаційних робіт. А за новим проектом монографія взагалі нічого не варта ;
2. Дослідження в галузі україніки незавжи цікаві іноземним часописам, внесенним до відповідних баз;
3. Перереєстрація часописів за категорією А розтягнеться на роки, що буде означати прининення захистів дисертацій;
4. Сьогодні практично немає українських часописів у галузі суспільних наук, внесених до зазначених у проекті баз.

(Київ, 2018-05-22)

#634

Я ставлю свій підпис тому, що вболіваю за розвиток наукового стилю моєї рідної української мови

(Київ, 2018-05-22)

#636

запропоновані зміни до оприлюднення результатів наукових досліджень слід відхилити.

(Київ, 2018-05-22)

#639

Підтримую зміст петиції.

(Луцьк, 2018-05-22)

#644

Цілком поділяю твердження щодо гуманітарних наук

(Харків, 2018-05-22)

#646

Я проти прийняття поспішних ухвал, всі рішення мають пройти широке обговорення, перш за все, в наукових середовищах.

(Днепр, 2018-05-22)

#647

Цілком підтримую зміст петиції

(Острог, 2018-05-22)

#648

Підтримую усі аргументи, зазначені у петиції

(Луцьк, 2018-05-22)

#651

Нові вимоги публікації ставлять під сумнів існування вітчизняної гуманітаристики як такої

(Київ , 2018-05-22)

#652

Підтримую петицію в частині відхилення змін щодо оприлюднення результатів наукових досліджень.

(Київ, 2018-05-22)

#653

Останню фразу листа вважаю необхідним, але не достатнім закликом; сказавши «а» (відхилити «як є»), треба сказати і «б» (а що натомість). Але у теперішньому вигляді проект від НК точно ухвалювати не можна!

(Київ, 2018-05-22)

#654

Хочу змін в найкращу сторону!

(Сумы, 2018-05-22)

#657

Я українка. Я прагну будувати державу українською!

(Дніпро, 2018-05-22)

#665

Підписую петицію, бо згодна з усіма переліченими тут пунктами і повнісю відтримую.

(Дніпро, 2018-05-23)

#666

Це сприятиме розвитку національної науки

(Луцьк, 2018-05-23)

#667

ставлю свій підпис

(м.Дніпро, 2018-05-23)

#668

згоден зі змістом петиції

(Суми, 2018-05-23)

#669

Розвиток гуманітаристики нам потрібен передовсім для самої України. Формальне зав’язування української гуманітаристики на якесь там "визнання" передовсім за кордоном за сконструйованими чиновниками механічними ознаками - це безголов’я.

(Київ, 2018-05-23)

#673

Підтримую сказане

(Київ, 2018-05-23)

#685

Ставлю свій підпис

(Маріуполь, 2018-05-23)

#690

Я ставлю свій підпис тому, що в Україні розвиток психологічної науки має високий рівень. Психологія в Україні має свої корені і майбутнє.Фахові журнали, затверджені ДАК МОН України у цілому виконюють свої задачі. Публікація статті в журналі, що включений до міжнародних наукометричних баз Scopus та/або Web of Science Core Collection в галузі психології є практично неможливою і дуже витратною. Вважаю, що запропонований критерій оцінювання наукових результатів обмежує академічну свободу і є передчасним.

(одеса, 2018-05-23)

#691

Ініціативи МОН України спрямовані на знищенні української гуманітаристики, що в підсумку призведе до денаціоналізації України, поглибить гуманітарну катастрофу, врешті, до економічного й політичного краху України.

(Київ, 2018-05-23)

#694

Вважаю,що безоглядне наслідування новомодних течій є шляхом безперспективним, чи подумали автори цього проекту над тим, звідки брати кошти на оплату подібних статей в наукометричних базах даних навіть тому ж професору чи доценту. Зі своєї платні. яка абсолютно не є евівалентною провідним Вишам Європи?

(Львів, 2018-05-23)

#696

Я ставлю свій підпис тому, що вважаю вимоги петиції викладено змістовно і вони є дійсно актуальними.

(Черкаси, 2018-05-23)

#697

Підтримую вимоги петиції

(Луцьк , 2018-05-23)

#700

Я ставлю свій підпис тому, що дотримуюсь цієї ж думки. Вважаю, що необхідно створювати власні якісні бази!!!

(Суми, 2018-05-23)

#701

Погоджуюсь

(Київ, 2018-05-23)

#703

Поділяю основні ідеї петиції, а також вважаю, що в період боротьби України за національну єдність позбавлення української мови статусу наукової (а саме це випливає з необхідності українським науковцям підтверджувати свій науковий рівень виключно англомовними публікаціями) підважує і статус української мови як державної.
Гуманітаристика є опертям національної ідентичності, збереження і розвиток якої потребує відповідно й застосування передусім національної мови, і лише на рівні міжнародних наукових конференцій, дискусій тощо - англійської.
Оскільки наукові публікації гуманітарного циклу необхідно передбачають цитування напрацювань світової наукової спільноти, знайомство з якими відбувається переважно у перекладах, українські гуманітарії в разі публікації статей англійською постають перед істотною проблемою зворотного перекладу з української чи російської, оскільки оригінальні іншомовні тексти є важко доступними. Зворотний переклад, в свою чергу, відрізнятиметься від оигіналу, не ідентифікуватиметься з першоджерелами й позбавить сенсу публікацію як наукову.
Україна в першу чергу потребує національної наукометричної бази даних.

(Київ, 2018-05-23)

#707

Я ставлю свій підпис тому, що наука в Україні знаходиться в критичному стані, інтеграція в світовий процес відбувається, на мою думку, не через означені сьогодні в країні, як критерії наукометричні бази; цитування в міжнародних виданнях власне українозначих студій не є критерієм їх наукової доцільності

(Київ, 2018-05-23)

#708

підтримую

(Київ, 2018-05-23)

#710

Мої дослідження знаходяться у сфері гуманітарних наук. На власні очі бачу системне руйнування гуманітаристики в Україні.

(Івано-Франківськ, 2018-05-23)

#711

Не можна оцінювати науково педагогічну діяльність на основі одного формального показника

(м.Івано -Франківськ, 2018-05-23)

#715

Підтримую і розділяю позицію автора

(м.Глухів, 2018-05-23)

#719

Мене дратує постійна зміна МОН правил оформлення результатів дисертаційних досліджень.
Автор має право вільно вирішувати, в якому фаховому виданні їх публікувати.

(Київ, 2018-05-23)

#720

Я ставлю свій підпис, тому що підтримую основні ідеї листа.

(Дрогобич, 2018-05-23)

#723

Вважаю, що запропоновані зміни зруйнують науку

(Суми, 2018-05-23)

#727

Я ставлю свій підпис тому, що: 1) не хочу, щоб нівелювалось значення української науки; 2) підтримую розвиток української мови як МОВИ НАУКИ; 3) засуджую практику публікації статей будь-якого змісту за 1000 доларів у базі Scopus.

(Київ, 2018-05-23)

#728

Вважаю що нові вимоги до захистів дисертацій є завищеними і їх прийняття недопустиме! Це може значно уповільнити розвиток науки в Україні. А для молодих учених взагалі закриє дорогу до науки.

(Глухів, 2018-05-23)

#733

Я сталю підпис

(Одеса, 2018-05-24)

#737

Погоджуюсь зі змістом петиції.

(Рівне, 2018-05-24)

#738

Підтримую пропозицію

(Глухів, 2018-05-24)

#739

Я підтримую це звернення, бо воно спрямоване на порятунок соціогуманітарної сфери української науки.

(Львів, 2018-05-24)

#747

я ставлю свій підпис на підтримку позимцій даного звернення

(харків, 2018-05-24)

#748

Я ставлю свій підпис тому, що поділяю занепокоєння наукової еліти України

(Харків, 2018-05-24)

#752

Публікації в Scopus не є показником наукового рівня фахівця гуманітарних галузей знань.

(Глухів, 2018-05-24)

#753

Публікації у Scopus не є показником наукового рівня фахівця гуманітарних галузей знань.

(Глухів, 2018-05-24)

#754

Публікації у Scopus не є показником наукового рівня фахівця гуманітарних галузей знань.

(Глухів, 2018-05-24)

#756

Я ставлю свій підпис, тому що підтримую думку ініціативної групи науковців

(Глухів, 2018-05-24)

#758

Вболiваю за вищу освiту

(Киiв, 2018-05-24)

#760

Абсолютно підтримую вище зазначене!

(Київ, 2018-05-24)

#771

Згідна з вище сказаними словами

(Івано-Франківськ, 2018-05-24)

#776

Головний споживач соціогуманітарних наук-національний.

(Дніпро, 2018-05-24)

#778

Повністю підтримую звернення.

(Івано-Франківськ, Івано-Франківськ, ІВАНО-ФРАНКіВС, 2018-05-24)

#782

Я ставлю свій підпис

(Тячів, 2018-05-24)

#783

Я ставлю свій підпис, тому що повністю погоджуюсь з автором петиції

(Івано-Франківськ, 2018-05-24)

#788

Подiляю думку авторiв петицii

(Днiпро, 2018-05-24)

#792

Я ставлю свій підпис тому, що гуманітарна сфера забезпечує культурний розвиток держави, которого нам так бракує. Буде культура, буде й економіка, будуть достойні наукові досягнення в точних науках. Слід скасувати цей проект, оскільки він зачиняє двері культурному розвитку України.

(Одеса, 2018-05-24)

#796

Підписую петицію, тому що згодний з її змістом

(Одеса, 2018-05-24)

#797

Вважаю ситуацію загрозливою для розвитку української науки, особливо в гуманітарній, мистецькій галузі

(Одеса , 2018-05-24)

#799

вважаю, що для соціогуманітарних наук мають бути вироблені/вдосконалені власні критерії.

(чернігів, 2018-05-25)