Звернення громадян щодо пішохідної зони на вул.Хрещатик у вихідні

Quoted post


Гість

#2

2015-07-01 14:44

Шановний Віталіє Володимировичу! Як фахівець транспортник, та автор декількох інноваційно-пошукових робіт в галузі транспортної інфраструктури м. Києва, вважаю, і можу довести, що використання вул. Хрещатик як магістрального транспортного хаба може бути відчутно зменшено без шкоди для транспортного обслуговування адміністративно-ділового ядра міста. Вважаю, що вирішенням конфлікту між потребою у гуманізації міського середовища в адміністративно-діловому центрі міста та забезпеченням його транспортного обслуговування є не відкриття пішохідних зон для транспорту у вихідні та святкові дні, а розширення публічного простору вулиць, за рахунок звуження ширини проїжджої частини магістральних вулиць до мінімально обґрунтованої величини та впорядкування паркувального простору. Зокрема, розрахунки та транспортне моделювання, дозволяють стверджувати, що проїжджа частина вул. Хрещатик може бути постійно звужена до 5 смуг руху, з влаштуванням наземних пішохідних переходів, без шкоди для автомобільного трафіку. З повагою, Головний спеціаліст Департаменту містобудування та архітектури КМДА, В. Петрук.

Відповіді


Гість

#11 Re:

2015-07-02 08:00:31

#2: -  

Декілька років тому стикався з вашими проектами, тоді вони робились задля збільшення потоку транспорту при проходженні шляхопроводів, та внаслідок вцілому збільшення пропускної здатності міста. Дуже засмучувало тоді що маючи світлу голову та розуміючи існуючі проблеми ви діяли в напрямку збільшення транспортних потоків в межах міста, а не концептуальну зміну використання приватного транспорту на громадський та велосипедний. Питання щодо безпечності подолання ваших шляхопроводів велосипедистами не вважались вами суттевими. Дуже тішить що зараз ви почали переймаєтесь "розширенням публічного простору вулиць, за рахунок звуження ширини проїжджої частини магістральних вулиць ". Бажаю успіхів.