Змінити наказ МОН 1112!

Коментарі

#2

Настав час нарешті провести аудит науки й освіти та так званих "науки" й "освіти". Час підтримати справжніх проти фальшивих.

(Київ, 2018-05-24)

#3

Це правильна ініціатива. Потрібно зберегти науку в Україні тут і зараз.

(Київ, 2018-05-24)

#4

Абсолютно згодна з вимогами

(Київ, 2018-05-24)

#5

Погоджуюсь з написаним.

(Київ, 2018-05-24)

#6

Підтримую, оскільки вважаю, що проект Наукового комітету може бути дороблений. Ті, хто відстоює саме існування науки в Україні, добре бачать, що саме в НК працюють люди, які знають що таке наука та як вона робиться.

(Київ, 2018-05-24)

#9

Зміни вимог щодо публікації наукових робіт, запропоновані Науковим комітетом, сприятимуть інтеграції України до світового наукового простору.

(Київ, 2018-05-24)

#16

Потрібно правильно розподіляти і без того обмежені фінансові ресурси і заохочувати якісну роботу.

(Вишневе, 2018-05-24)

#20

Повністю підтримую звернення.

(Київ, 2018-05-24)

#28

Правильна петиція

(Київ, 2018-05-24)

#33

повністю підтримую ініціативу НК

(Київ, 2018-05-24)

#34

Я підтримую, тому що вважаю, що наука попри наявність національних відмінностей, є сферою, яка належить світові, а кожний науковець має не тільки належати до світової фахової спільноти, а й розуміти своє і місце своїх робіт саме в ній, щоб не звести рівень україньської науки у певній галузі до хуторянського. Крім того, вченому природно хотіти мати якомога широку відомість, якої без міжнародних публікацій не досягнеш.
І треба припинити говорити про платні журнали у цих базах даних - це напівправда, бо існують безкоштовні, але їхня "ціна" набагато вища - це наукова значимість отриманих результатів, а не твердо встановлена такса журналів платних, де зміст робіт далеко не на першому місці.

(київ, 2018-05-24)

#38

Підтримую проект змін до наказу МОН 1112, розроблений Науковим комітетом Національної ради з науки та технологій при Кабінеті Міністрів України

(Київ, Інститут теоретичної фізики ім. М.М. Боголюб, 2018-05-24)

#40

Ставлю свій підпис, тому що хочу працювати в чесному конкурентному науковому середовищі в Україні

(Київ, 2018-05-24)

#42

Наука в Україні має бути на достойному рівні з публікаціями в рецензованих виданнях, з вищими вимогами до якості, а не кількості наукових праць, необхідних для захисту тощо. Варто давно припинити профанацію наукових досліджень

(Київ, 2018-05-24)

#49

Я ставлю свій підпис тому, що не хочу терпіти гегемонію халтури, яка сьогодні прикривається патріотизмом.

(Київ, 2018-05-24)

#53

Підтримую

(Конотоп, 2018-05-24)

#54

Підтримую

(Київ , 2018-05-24)

#61

Підтримую ініціативу

(Київ, 2018-05-24)

#62

Вважаю систему присудження наукових звань застарілою та такою, що не відповідає міжнародним стандартам.

(Дніпро, 2018-05-24)

#68

Я ставлю свій підпис, тому що система присудження наукових ступенів, що існує в Україні, сприяє знищенню залишків справжньої науки і має бути реформована якомога швидше.

(Київ , 2018-05-24)

#71

Загалом підтримую. Вважаю за найкраще скасувати додаткові виплати за наукові ступені, а їх присвоєння цілковито перекласти на спецради наукових установ та вишів, зробивши це питанням їх репутації.

(Київ, 2018-05-24)

#78

Хочу поддержать проект требований к публикациям соискателей научных степеней представленных Научным комитетом (НК) Национального совета по вопросам развития науки и технологии.

По моему скромному мнению все подобные проекты должны решать следующие задачи:

- перекрывать известные схемы симуляции научных публикаций;
- подтягивать средний уровень украинских ученых к международному, при этом учитывая ситуацию катастрофического недофинансирования;
- устранять до минимума бюрократические и просто бумагомарательские преграды для получения степеней и быстрого выхода на не такую унизительную профессорскую зарплату для тех, кто уже может работать на неплохом международном уровне. Это minimum minimorum того, что срочно необходимо сделать, чтобы не выталкивать таких ученых за рубеж и в частный сектор и сдерживать деградацию украинской науки и высшего образования.

Проект НК мне кажется существенным шагом вперед по всем этим направлениям.

(Київ, 2018-05-24)

#80

Підтримую запропоновані науковим комітетом пропозиції змін до наказу МОН України №1112.

(Вінниця, 2018-05-24)

#83

Статистика захистів останніх років ганебна: лавина дисертацій з педагогіки, економіки (зростання у 2-3 рази за останні 10 років) при триваючому зменшенні кількості захистів фізиків-хіміків-біологів (що неминуче, зважаючи на стан науки) волає: робіть щось !

(Kyiv, 2018-05-24)

#84

За надзвичайно рідкими винятками українська наука в світі не є відомою. Причини такого стану викладені в петиції. Без радикальних та інколи болісних змін українська наука буде продовжувати знаходитись в тій дирі, в якій знаходиться зараз.

(Київ, 2018-05-24)

#87

Я ставлю свій вибір, бо сам хочу займатися наукою у нормальній системі, а недобудованій розрусі

(Київ, 2018-05-24)

#88

Підтримую

(Киів, 2018-05-24)

#90

Підтримую цю петицію. Вважаю, що ситуація з публікаціями наукових статей в Україні просто жахлива. Подвійного сліпого рецензування майже немає, і навпаки, деякі головні редактори пишаються тим, що особливо вони рецензують подані статті. У результаті маємо "наукові статті" низької якості та з плагіатом. Наприклад, ось таке:
http://false-science.ucoz.ua/news/naukovi_statti_l_grinevich_rukh_po_vtorovanij_dorizhci/2016-11-17-36
або ось таке:
http://false-science.ucoz.ua/news/falshiva_disertacija_katerini_kirilenko_detalni_rezultati_novoji_ekspertizi/2017-04-15-42

(Суми, 2018-05-24)

#94

Особисто пройшов весь шлях захисту, відчув на собі всі маразми наказу, марно витратив декілька років життя щоб задовольнити усі вимоги.

(Ганновер, 2018-05-24)

#95

Я ставлю свій підпис тому, що наука в Україні вмирає, і вже навіть не повільно. Потрібні докорінні зміни, інакше через рік або два буде пізно. Зміни до наказу обґрунтовані, враховується особливості гуманітарних дисциплін. Цей наказ має за мету полегшення роботи науковців та робить менш вірогідним потрапляння шахраїв до наукової спільноти.

(Запоріжжя, 2018-05-24)

#97

Підтримую проект змін до наказу МОН 1112, розроблений Науковим комітетом Національної ради з науки та технологій

(Київ, 2018-05-24)

#100

Я ставлю свій підпис тому, що потрібні докорінні зміни науково-освітянського середовища, в якому стали панувати плагіатна діяльність, псевдонаука, наукова халтура, наукове шахрайство, створилися замість наукових шкіл науково-корупційні зграї.

(Донецьк, 2018-05-24)

#101

підтримую ідею

(Київ, 2018-05-24)

#103

Підтримка пропозицій Наукового комітету сприятиме реалізації реформи науки в Україні в аспекті вимог до досліджень та публікації оригінальних публікацій, зменшить ризики пропускання неякісних та плагіатричних текстів, псевдо наукових та підробних даних..

(Київ, 2018-05-24)

#104

псевдонаука це брехня на брехні, в науці не повинно бути брехні бо то вже не наука а чиїсь фантазії.

(Запоріжжя, 2018-05-24)

#106

Я ставлю свій підпис, тому що майже щодня бачу очевидні ознаки деградації наукової спільноти в Україні і вважаю проект змін до наказу МОН 1112, розроблений Науковим комітетом Національної ради з науки та технологій при Кабінеті Міністрів України, надзвичайно актуальним.

(Черкаси, 2018-05-24)

#107

Час припинити витрачати кошти платників податків на імітацію наукової діяльності

(Київ, 2018-05-24)

#108

Я ставлю свій підпис, тому що вірю, що пропозиція НК варта підтримки - як прогресивна, як така, що дозволить українській науці (зокрема, гуманітарним галузям знання) наблизитись до та інтегруватись у світову науку.

(Днепропетровск, 2018-05-24)

#112

В Україні зараз в багатьох галузях науки (і не тільки) є очевидною глибока криза експертного середовища. Дуже розповсюдженою є ситуація, коли сучасну наукову працю в Україні просто нема кому не те що прорецензувати, а й просто прокоментувати на належному професійному рівні. А ніяка справжня наука неможлива без відповідного експертного середовища. Тому, якщо бажаємо розвивати вітчизняну науку (а точніше, якщо бажаємо не дати їй померти) , маємо, насамперед, користуватись експертними послугами закордонних вчених світового рівня. Тож залучення іноземних фахівців до експертного оцінювання дисертацій - це слушний (і тільки перший) крок на цьому правильному шляху. Врятувати українську науку зараз може тільки її якомога більш повна інтеграція у світовий контекст. Врахування зауважень Наукового Комітету до наказу МОН 1112 - теж перший крок на цьому шляху.

(Львів-Київ-Харків, 2018-05-24)

#115

Наука наказами не створюється, а знищується. Тому потрібно скасувати усі накази щодо науки разом з МОН. В країнах, де є наука, немає такого міністерства

(Київ, 2018-05-24)

#119

Підтримую більшість положень петиції.

(Дніпро, 2018-05-24)

#121

Я ставлю свій підпис тому, що вважаю, що система оцінки наукової діяльності в Україні має бути докорінно змінена з метою розвитку української науки на рівні міжнародних стандартів якості та доброчесності. Так, лише адекватна оцінка не дасть можливості отримувати належне фінансування автоматично - проте, без такої оцінки вимагати фінансувати все що називає себе наукою, неможливо.

(Київ, 2018-05-24)

#122

Я ставлю свій підпис, тому що вважаю, що прийняття змін до наказу 1112 призведуть до покращення якості кандидатських та докторської дисертацій, а також спростять процедуру захисту.

(Київ, 2018-05-24)

#125

Я подписываю эту петицию потому, что действующая система аттестации совершенно себя изжила и должна быть радикальным образом перестроена или ликвидирована. Я считаю правильной предлагаемую в проекте изменений к приказу идею аттестации, которая основывается не просто на публикациях в изданиях, входящих в международные наукометрические базы, а на лучших их них (попадающих в первые квартили). В то же время, считаю абсолютно необходимым ликвидировать порочную практику голосования по диссертации всем спецсоветом и перейти на систему, принятую во всем мире, при которой голосует только комиссия из 5–7 специалистов, а подписанный протокол голосования является обязательной частью защищенной диссертации.

(Киев, 2018-05-24)

#127

Я майбутній науковець і це моя позиція.

(Київ, 2018-05-24)

#138

підтримую зміни, які зроблять українську науку краще і ближче до світового рівня. Для захисту кандидатської дисертації значно краще мати одну роботу у журналі Q1, ніж 10 в неякісних і невідомих українських "мурзилках" і "вісниках гульй-польських університетів". А нормальних українських наукових журналів цей проект ніяк не зачипає, навпаки їм варто прориватися у категорію "А"

(Київ, 2018-05-24)

#140

Якість наукових публікацій - запорука результативності наукової діяльності, її перспектив та іміджу. Кількісні параметри й марафони нерідко нівелюють (іноді - навіть руйнують) будь-які основи наукової доброчесності. А "авторська редакція" окремих видань викликає чимало закономірних застережень. Водночас деякі положення варто сформулювати чіткіше, щоб уникнути двозначностей у тлумаченні. Самі пропозиції - бажано ретельніше (і не поспіхом) обговорити з науковою спільнотою.

(Луцьк, 2018-05-24)

#142

Треба розвивати науку в Україні, бо вона сильно деградує. Для цього варто посилити контроль над якістю отриманих результатів, а також спростити бюрократичні механізми.

(Київ, 2018-05-24)

#143

тому, що організацію науки в Україні потрібно змінювати.

(Івано-Франківськ, 2018-05-25)

#145

Я азхнайомлен та підписуюсь під цією петицією .

(Kiev, 2018-05-25)

#146

Я ставлю свій підпис тому, що вважаю необхідним, як можна швидше прийняти зміни до вимог, які висуваються перед здобувачами наукових ступенів

(Київ, 2018-05-25)

#147

Я ставлю свій вибір за підтримку пропозицій НК.
Чиновники МОН випускають документи, які створюють штучні перепони для захисту гарних дисертацій і не можуть припинити вал дисертацій з псевдонауки, особливо від НАПНУ.

(м.Київ, 2018-05-25)

#152

Підтримую. Тому що українську науку катастрофічними темпами розчиняють у марнослів'ї та марнославстві. Тому що прогресивна молодь бачить весь цей сором і не йде в дослідницьку галузь, яка стає сходами для кар'єристів чи тихою гаванню для тих, кому "нікуди прилаштуватися". А вони вже своєю більшістю "творять українську науку"

(Черкаси, 2018-05-25)

#153

Закон 1112 є надзвичайно згубним і токсичним для науки, а особливо для наукової молоді яка замість зосередження на високому науковому рівні своєї наукової діяльності привчається займатися імітацією з продукування науково не релевантних публікацій в низькосортній переодиці. Вимогу щодо публікацій в рецензованих журналах баз даних WoS та Scopus вважаю корисною та необхідною щодо природничих наук.

(Карлсруе, 2018-05-25)

#156

Економічний стан держави, а відтак - і його соціальні, військові та інші можливості, визначаються рівнем технологічного розвитку промисловості. Тому треба усіма засобами розвивати природничі напрямки досліджень і ростити справжніх технократів. Звичайно, при цьому дуже важливим є очищення науки від псевдонаукових "праць" та псевдонауковців. Петицію підтримую!

(Черкаси, 2018-05-25)

#157

Ці зміни дозволять стримати втрату молодих науковців

(Київ, 2018-05-25)

#161

Support as member of the society and alumni

(Perth, 2018-05-25)

#162

Я ставлю свій підпис тому,що повністю підтримую вимоги викладені в петиції.

(Київ, 2018-05-25)

#166

Я ставлю цей підпис для того, щоб МОН змінило наказ 1112, який гальмує розвиток української науки та освіти.

(Київ, 2018-05-25)

#168

Підтримую, це має підняти рівень науки в Україні.

(Львів, 2018-05-25)

#169

Підтримую вимоги щодо прийняття змін до наказу 1112, запропонованих Науковим комітетом, з урахуванням конструктивних пропозицій, висловлених у ході громадського обговорення.

(Суми, 2018-05-25)

#170

Вважаю необхідним прийняти зміни до наказу МОН 1112, запропоновані Науковим комітетом.

(Ужгород, 2018-05-25)

#171

Поступаю в этом году в аспирантуру

(Киев, 2018-05-25)

#175

Повністю підтримую зміст відкритого листа. Наказ МОН 1112 дав поштовх для формалізації і навіть фальсифікації наукових досліджень і до того ж відтоку наукових кадрів за кордон. Ситуацію необхідно терміново змінювати поки, дуже сподіваюсь, ще не за пізно.

(Київ, 2018-05-25)

#176

Вважаю таку зміну правильною, та такою, що сприятиме розвитку науки.

(Київ, 2018-05-25)

#178

Підтримую висловлені думки. І прийняття проекту з урахуванням конструктивної критики, що звучала (і звучить) у громадському обговоренні.

(Київ, 2018-05-25)

#180

Повністю підтримую звернення

(Львів, 2018-05-25)

#182

Я ставлю свій підпис тому що, хочу щоб українська наука розвивалась, і цьому не заважали українські чиновники, більшість з яких хабарники та обмежені в розумовому сенсі люди.

(Київ, 2018-05-25)

#184

Підтримую

(Суми, 2018-05-25)

#186

Підтримую

(Львів, 2018-05-25)

#187

Повністю підтримую зміни до наказу 1112 запропоновані Науковим комітетом.

(Київ, 2018-05-25)

#195

Мені небайдужа доля науки в Україні.

(Харків, 2018-05-25)

#198

Я ставлю свій підпис тому, що приймав участь у обговоренні проекту змін до наказу МОН 1112, в основному підтримую такі зміни і вніс низку пропозиційна розгляд наукової спільноти.

(Дніпро, 2018-05-25)